Het Erasmus Marketing Intelligence Instituut (EMI) geeft marketing onderwijs aan executives dmv diverse leerzame executive programma’s en inspirerende masterclasses. Daarnaast werkt EMI aan vraagstukken en onderzoeksopdrachten rondom strategische marketing voor opdrachtgevers.

Succesvolle marketeers voegen iets toe aan het leven van hun klanten. Alleen dan ontstaat een duurzame, waardevolle relatie met de klant.
Klantkennis en waardecreatie bevinden zich steeds meer in grote databases: op het snijvlak van marketing en big data analyse.

Strategische marketing door intelligente toepassingen in big data is het domein van EMI

Wil je je marketing kennis actualiseren en/of verbreden? In onze executive programma’s komen onder andere de volgende thema’s aan bod:

  • de vertaling van business strategie naar marketing strategie
  • het formuleren van een disruptive marketing strategy
  • kennismaken met growth hacking
  • Data verwaarding en groeistrategieën vanuit data-analyse
  • Het verenigen van marketing doelstellingen met maatschappelijke doelen
  • (her)kennen van verschillende beslismodellen

Laat hier je email adres achter en we mailen je vrijblijvend onze EMI brochure.

Bij al onze vormen van onderwijs en specifieke opdrachten wordt vanzelfsprekend gebruik gemaakt van onze kennis op het gebied van marketing(strategie) en data-analyse.

Daarnaast zijn en blijven we altijd geïnteresseerd in de wetenschappelijke toegevoegde waarde van onze activiteiten.